IndeksIndeks  FAQFAQ  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 List do Dir en Grey

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Haydi
Organizator J-rock Festival


Liczba postów : 315
Join date : 04/05/2010
Age : 21

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Czw Cze 10, 2010 10:45 pm

O, i aborcji. Przyrzekniemy bardzo grzecznie, że jeśli nie będą chcieli, nie opublikujemy tych wiadomości, chociaż i tak sądzę, że na wiele pytań nie odpowiedzą Serious
Powrót do góry Go down
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Czw Cze 10, 2010 11:03 pm

O aborcji piszą piosenki, soł... nie wiem czy trzeba pytać. xD

Mazohyst of decadence... OBSCURE...

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Anya
Złośliwiec | Kyo Owner


Liczba postów : 3098
Join date : 08/01/2010
Age : 22
Skąd : Kyoto

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Czw Cze 10, 2010 11:46 pm

zapytajmy, jak się każdy z każdym poznali i czy jak Toshiya i Kyo mieszkali razem to mieszkanie zostało całe i oni byli cali xD

_________________

i'm unclean a libertine
and every time you vent your spleen
I seem to lose the power of speech
you're slipping slowly from my reach


fbl | last.fm | tumblr

Powrót do góry Go down
http://faint-drella.tumblr.com/
Haydi
Organizator J-rock Festival


Liczba postów : 315
Join date : 04/05/2010
Age : 21

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Czw Cze 10, 2010 11:49 pm

Oni byli jak najbardziej cali, czasem tylko bolał któregoś tyłek. Toshiyę raczej xD
Ok, to o aborcję nie. Może po prostu o związki homoseksualne?
Powrót do góry Go down
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Pią Cze 11, 2010 12:05 am

Wybacz, Hay, że tak maltretuję Twoje pomysły, ale jeśli chodzi o homoseksualizm, to na 100% wypowiedzą się o ogóle, poprawnie politycznie, że niech se ludzie robią co chcą. Na ich temat raczej nie uda nam się w tej materii nic wyciągnąć... xDDD

Poprośmy, żeby odesłali nam autografy! xD

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Haydi
Organizator J-rock Festival


Liczba postów : 315
Join date : 04/05/2010
Age : 21

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Pią Cze 11, 2010 12:10 am

Ok, to w takim razie nie ma co xD

Taaaaaaak! Autografy, yay! Bi Eyes z buziaczkami odciśniętymi na kartce!
Powrót do góry Go down
Anya
Złośliwiec | Kyo Owner


Liczba postów : 3098
Join date : 08/01/2010
Age : 22
Skąd : Kyoto

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Pią Cze 11, 2010 12:26 am

Autografy na zdjęciach! Bi Eyes I plakat z koncertu xDDD

O homoseksualizm, a właściwie podejście do par jednopłciowych też chciałam pytać, ale to może później, jak się już z nimi zaprzyjaźnimy i zaproszą nas do Japonii xDDD

_________________

i'm unclean a libertine
and every time you vent your spleen
I seem to lose the power of speech
you're slipping slowly from my reach


fbl | last.fm | tumblr

Powrót do góry Go down
http://faint-drella.tumblr.com/
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Pią Cze 11, 2010 9:31 am

Taak. Zamieszkamy razem, Any, i kiedyś przy piwie rzucimy mimochodem co o tym myślą... jaaaasne. xD

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Yuki-chan
Stały gość na afterparty


Liczba postów : 128
Join date : 16/03/2010

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Sob Cze 19, 2010 2:36 pm

Hahahah xD macie pomysły, przyznaję :p ja mam bardzo praktyczne pytanie do Kyo, mianowicie: dlaczego zawsze mu na koncertach stoi??? xD
Powrót do góry Go down
Aya
Organizator J-rock Festival


Liczba postów : 427
Join date : 15/01/2010
Age : 21
Skąd : wyłaniam się z mroku xd

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Sob Cze 19, 2010 5:35 pm

Może poza koncertami też mu stoi xDD Taka wada wrodzona xDD Że nie opada xD

Spytajmy się, kiedy przyjadą do Polski i czy też lubią banany :]
Powrót do góry Go down
Haydi
Organizator J-rock Festival


Liczba postów : 315
Join date : 04/05/2010
Age : 21

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Sob Cze 19, 2010 6:12 pm

Cytat :
wada wrodzona
wada? xDDD

Yuki, to są emocje, Kyo się wczuwa i eksctytuje :]
Powrót do góry Go down
Anya
Złośliwiec | Kyo Owner


Liczba postów : 3098
Join date : 08/01/2010
Age : 22
Skąd : Kyoto

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Sob Cze 19, 2010 9:11 pm

Yuki, dokładnie o to samo chciałam zapytać XDDD
No jak dla mnie to nawet lepiej...

_________________

i'm unclean a libertine
and every time you vent your spleen
I seem to lose the power of speech
you're slipping slowly from my reach


fbl | last.fm | tumblr

Powrót do góry Go down
http://faint-drella.tumblr.com/
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Sob Cze 19, 2010 9:39 pm

To nie ma się z czego śmiać. Na dłuższą metę, to może być dla niego nawet bolesne...

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Shadow
Edytor Pogrzebowy


Liczba postów : 679
Join date : 11/03/2010
Age : 23
Skąd : Chełm / Warszawa

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Sob Cze 19, 2010 9:42 pm

Na pewno jest, taki parogodzinny koncert bez rozładowania... >DDD
Zapytajmy, jak sobie z tym radzą, kiedy jest już po Very Happy

_________________

Tonight, in the darkness of twilight
I want to fall asleep in your arms
As a shivering, broken marionette

I, broken marionette,
Am laughing with a slight embarrassment
Because if you only wish me
To give up everything else for you, I'll do it

I do not want to know anything more
I do not need anything else
I do not need anything

Kaya - Marionette
.
Powrót do góry Go down
http://www.versailles.jun.pl
Vespergold
Królowa Paparazzich


Liczba postów : 2630
Join date : 09/01/2010
Age : 21
Skąd : Wrocuaff.

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Wto Cze 22, 2010 6:01 pm

Wyślijmy im nasze zdjęcia z autografem i powiedzmy, że skoro oni mają nasze to my chcemy ich xD

Och, i czy czują ciuchcię do fanek na koncertach xD

_________________

I still can’t forget you,
I still can’t trust everything.
Even today I can’t send you away like this...


Powrót do góry Go down
http://vespergold.fbl.pl
Yuki-chan
Stały gość na afterparty


Liczba postów : 128
Join date : 16/03/2010

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Sro Cze 23, 2010 12:10 am

Ja obstawiam, że czują. :p Może nie do wszystkich, ale do jakiś na pewno :D btw, chętnie bym im pomogła w rozładowaniu, ale dobra, bo fangirlizmem zajechałam :p
Powrót do góry Go down
Vespergold
Królowa Paparazzich


Liczba postów : 2630
Join date : 09/01/2010
Age : 21
Skąd : Wrocuaff.

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Sob Cze 26, 2010 8:39 pm

A kto by im nie pomógł... No dobra, pomijając całą moją rodzinę xDDD

Możemy ich poprosić żeby wysłali trochę swoim włosów w liście zwrotnym *******.********

_________________

I still can’t forget you,
I still can’t trust everything.
Even today I can’t send you away like this...


Powrót do góry Go down
http://vespergold.fbl.pl
Anya
Złośliwiec | Kyo Owner


Liczba postów : 3098
Join date : 08/01/2010
Age : 22
Skąd : Kyoto

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Sob Cze 26, 2010 10:38 pm

TAK, jak już będe mieć tą pieprzoną szafkę i ołtarzyk, to mi się przydadzą włosy *.*

_________________

i'm unclean a libertine
and every time you vent your spleen
I seem to lose the power of speech
you're slipping slowly from my reach


fbl | last.fm | tumblr

Powrót do góry Go down
http://faint-drella.tumblr.com/
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Sob Cze 26, 2010 11:08 pm

Ależ to psychofańskie...

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Anya
Złośliwiec | Kyo Owner


Liczba postów : 3098
Join date : 08/01/2010
Age : 22
Skąd : Kyoto

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Nie Cze 27, 2010 1:37 pm

A nie jesteś psychofanką? xD

_________________

i'm unclean a libertine
and every time you vent your spleen
I seem to lose the power of speech
you're slipping slowly from my reach


fbl | last.fm | tumblr

Powrót do góry Go down
http://faint-drella.tumblr.com/
Gum
Pingwin z Korei


Liczba postów : 564
Join date : 11/03/2010

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Pią Sie 13, 2010 4:47 am

Nie. Jestem wierna Leeci.

Włosy... byłyby ołkej, ale czy ja wieeeem...Wolałabym gacie. xD

/Mun

_________________

ciało me jest domem duszy
gdy jest mi dobrze, moja dusza mruczy.

Powrót do góry Go down
Masakazu
W kolejce po bilety


Liczba postów : 1
Join date : 24/09/2010

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Pią Wrz 24, 2010 1:00 am

Przepraszam bardzo ale.... CZY WY UPADŁYŚCIE NA GŁOWĘ?? >_<''

wiecie jakie to jest żenujące i niesmaczne? Gdybym był na miejscu któregoś z DEG po przeczytaniu czegoś takiego na pewno nie zaniósł bym się śmiechem ale pomyślał że napisały to jakieś chore baby.

Powrót do góry Go down
Aya
Organizator J-rock Festival


Liczba postów : 427
Join date : 15/01/2010
Age : 21
Skąd : wyłaniam się z mroku xd

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Sob Wrz 25, 2010 8:10 pm

Przecież to były żarty.... poprawcie mnie dziewczyny, jeśli jestem w błędzie -.- Temat tego listu skończył się już dawno. Chyba raczej nikt nie miał zamiaru wysyłać czegoś takiego naprawdę, przynajmniej ja bym się pod tym listem nie podpisała. Nie musisz na nas najeżdżać od razu, umiesz chyba odróżnić sarkazm i żarty od rozmowy na poważnie?
Powrót do góry Go down
Panna Ironia
Członek zespołu


Liczba postów : 562
Join date : 11/12/2010
Age : 18
Skąd : Ok. Warszawy

PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Pią Lut 25, 2011 7:39 pm

Ze swojej strony... och, ja tylko chciałam powiedzieć, że chyba nas wszystkich tu popierdoliło. Ale ja się leczyć nie mam zamiaru ^^ Żałujcie, że nie widzicie mojej miny, kiedy to czytałam...
O Boże, będzie mnie to męczyć xD
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: List do Dir en Grey   Today at 5:08 pm

Powrót do góry Go down
 
List do Dir en Grey
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
J-slash :: Knajpa :: Graciarnia-
Skocz do: