IndeksIndeks  FAQFAQ  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Oi minna!

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Next
AutorWiadomość
Aya
Organizator J-rock Festival


Liczba postów : 427
Join date : 15/01/2010
Age : 21
Skąd : wyłaniam się z mroku xd

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Sie 25, 2010 10:32 pm

Widać, Kanashii xD

Ty myślisz że ja rozumiem teksty? Od czego ma sie internet i tłumaczenia ;) ale jak juz mnie na coś weźmie, to tłumaczę sama.

Mnie na smutek pomaga Miyavi albo Phantasmagoria. Ale każdy ma inny gust ;>
Powrót do góry Go down
Kanashii
Stały gość na afterparty


Liczba postów : 109
Join date : 25/08/2010

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Sie 25, 2010 11:09 pm

traktować to jako komplement czy inteligentny pocisk? xdddddd

no chyba że tak, chociaż ja mam kiepską pamięć i po wyłączeniu strony z tłumaczeniem już nie wiem o czym było ^^'
dokładnie ;>
Powrót do góry Go down
Aya
Organizator J-rock Festival


Liczba postów : 427
Join date : 15/01/2010
Age : 21
Skąd : wyłaniam się z mroku xd

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Czw Sie 26, 2010 1:13 pm

Jako komplement xd Ożywiasz forum :)
Powrót do góry Go down
Kanashii
Stały gość na afterparty


Liczba postów : 109
Join date : 25/08/2010

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Czw Sie 26, 2010 1:44 pm

o, to dobrze ^^ i jeszcze lepiej ^^
ale dzisiaj mam zamiar się wgłębić do działów j-rockowych, więc będzie mnie jeszcze więcej xdd
Powrót do góry Go down
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Czw Sie 26, 2010 2:12 pm

KONIEC OFFTOPU!

Jeśli nie chcecie blokady na pisanie postów do końca wakacji, to marsz do odpowiednich działów! A jak się ktoś będzie bulwił to jeszcze bana dostanie, więc uważać! >.<

*wychodzi trzaskając drzwiami*

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Aya
Organizator J-rock Festival


Liczba postów : 427
Join date : 15/01/2010
Age : 21
Skąd : wyłaniam się z mroku xd

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Czw Sie 26, 2010 2:20 pm

Założyłam już dział, Mun :) Nie złość się na nas *oczka smutnego pieska* (Dobra, koniec, więcej już nie napiszę)

A jak się mi się ktoś odezwie, kto już się witał, zanim wpadnie tu nowy członek.... *błysk w oku* to usunę posta i dam blokadę na tydzień. / Mun
Powrót do góry Go down
Dillinger
Pogo napierdalacz


Liczba postów : 98
Join date : 28/10/2010
Age : 23
Skąd : Treblinka

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 4:17 am

Witam.
Z góry przepraszam bo trochę tego tu wyleję.
Moja postać jest skrajna, a że należę do płci męskiej to bardzo uwstecznia mnie w świetle społecznym. Jestem Neurotykiem z definicji więc trudno znaleźć odpowiednią falę do nawiązania kontaktu z moją osobą, zwłaszcza gdyż jestem tolerancyjny w stu procentach dla homoseksualizmu, zoofilii, nekrofilii oraz mam lekceważące podejście do świata i zasad moralnych.
Jestem posiadaczem czarnego humoru, czasem moje sadystyczne odzywki i żarty są odbierane jakoby byłbym chory lub też miał zaburzenia psychiczne dotyczące uczuć i współczucia.
Jestem Fanem kina japońskiego a co za tym idzie genialnego twórcy i reżysera Akiry Kurosawy, na pewno zna część społeczności tegoż pysznego forum film Kurosawy pt. "Siedmiu Samurajów" z 54' roku. Oczywiście nie może zabraknąć w moim guście filmowym, filmów koreańskiego reżysera Chan-wook Park'a, co nakręcił świetnego Oldboy'a który został okrzyknięty filmem bardziej Tarantino'wskim niż wszystkie produkcje Quentina.
Jeżeli chodzi o muzykę (bo to główny target tego forum) to lubuję po dużej części Plastic Tree na które nakręciła mnie kumpela, słucham też wykonawcę Kiyoharu ale również dużo Dir en grey (w końcu support'owali Tool'a na Metal Hammer). Ale moim ukochanym wręcz, japońskim zespołem jest Envy kroczące głęboko w moim guście.
To tyle jeżeli chodzi o moją personę, przepraszam za zajęcie miejsca i czasu jeżeli ktoś to przeczytał. Mam nadzieję że będę się tu trzymał długo.
Powrót do góry Go down
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 12:38 pm

Dill (mooogę tak, prawda?), przywracasz mi wiarę w ludzi. Tym bardziej, że właśnie usiłujemy reanimować forum, bo zaczyna nam drastycznie spadać saturacja. ;)

Jesteś dopiero drugim aktywnym samcem na forum, więc możesz być pewien, że cały ten babiniec miło Cię przyjmie. ^^

Osobiście chętnie umówię się z Tobą na jakiś wieczorek filmowy, bo chyba mamy podobny gust. A powiedz mi Allena lubisz? I Burtona? ^^

No i... Tool! <3
Słodko. xD

Życzę miłej, aktywnej i długiej zabawy na forum. ;)

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Dillinger
Pogo napierdalacz


Liczba postów : 98
Join date : 28/10/2010
Age : 23
Skąd : Treblinka

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 5:21 pm

Oczywiście że możesz.

Wieczór filmowy w cholerę mile widziany, a Allen i jego cyniczne scenariusze filmowe zwłaszcza we wczesnych latach gdy był jeszcze amatorem są smakowite jak również baśniowe motywy u Burtona (Edward Nożycoręki - 'miszcz' wyciskania emocji).
Zajechałem offtopem'... przepraszam.
Powrót do góry Go down
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 9:31 pm

Nie gniewamy się. W końcu temat jest do poznawania się i dopóki nie schodzi na coś co absolutnie powinno znajdować się w innym dziale, to wszystko jest ok. ^^
Edwaaaard! <333 Uwielbiam jeszcze Jeźdźca bez głowy, niby stereotypowy horror, a tak uroczo zabawny, że nie mogłam nie wpisać go na listę ulubionych. Ogólnie podoba mi się fabuła większości filmów w których gra Depp i tym razem nie ma to nic wspólnego z moją słabością do tego aktora. ^^
A aktualnie mam w planach zrobienie sobie maratonów po Polańskim i Almodovarze. ^^

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Gum
Pingwin z Korei


Liczba postów : 564
Join date : 11/03/2010

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 9:56 pm

WRZASKUUUUUUUUUUUUUUN *tuli przyjaciela* ^^
W końcu się zarejestrowałeś, dobrze Cię tu widzieć.

_________________

ciało me jest domem duszy
gdy jest mi dobrze, moja dusza mruczy.

Powrót do góry Go down
Dillinger
Pogo napierdalacz


Liczba postów : 98
Join date : 28/10/2010
Age : 23
Skąd : Treblinka

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 10:00 pm

Almodovar i Romek... kurde trudne obrazy ale godne, musisz mieć gust wygórowany bo ja się ostatnio staczam i zaczynam oglądać mózgojeby typu Martyrs czy Guinea pig...
Jeźdźca też uwielbiam (w dużej mierze za Christophera Lee) no i Depp, dla mnie geniusz a że natura obdarzyła go urzekającą urodą to zaleta podrzędna.
Arizona dream z Deppem jest świetny, no i muzyka Bregovica mmm...
Powrót do góry Go down
Anya
Złośliwiec | Kyo Owner


Liczba postów : 3098
Join date : 08/01/2010
Age : 22
Skąd : Kyoto

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 10:01 pm

cześć Wrzaskun ^.^
co tam? xD

_________________

i'm unclean a libertine
and every time you vent your spleen
I seem to lose the power of speech
you're slipping slowly from my reach


fbl | last.fm | tumblr

Powrót do góry Go down
http://faint-drella.tumblr.com/
Dillinger
Pogo napierdalacz


Liczba postów : 98
Join date : 28/10/2010
Age : 23
Skąd : Treblinka

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 10:08 pm

Świetnie pani Anya... właśnie jaram fajki i słucham nowego fishdicka.
A czy u Pani się powodzi? Czy samopoczucie jest w najlepszym by nie rzec zayebistym porządku?
Powrót do góry Go down
Chi
J-legenda


Liczba postów : 907
Join date : 06/03/2010
Age : 21
Skąd : Warszawa

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 10:09 pm

Mimo iż dawno mnie tu nie było witam na forum XD
Powrót do góry Go down
Anya
Złośliwiec | Kyo Owner


Liczba postów : 3098
Join date : 08/01/2010
Age : 22
Skąd : Kyoto

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 10:10 pm

Hmmm... W chwili obecnej jest w jak najbardziej zayebistym porządku, za to patrząc bardziej długoterminowo uznałabym je za nieco zyebane.

_________________

i'm unclean a libertine
and every time you vent your spleen
I seem to lose the power of speech
you're slipping slowly from my reach


fbl | last.fm | tumblr

Powrót do góry Go down
http://faint-drella.tumblr.com/
Gum
Pingwin z Korei


Liczba postów : 564
Join date : 11/03/2010

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 10:12 pm

Anya, nie może być nieco zyebane, bo staramy się z Dillem żeby było jak najlepsze! xD
Planujemy + zarabiamy + wysyłamy żeby było jak najlepiej >D

_________________

ciało me jest domem duszy
gdy jest mi dobrze, moja dusza mruczy.

Powrót do góry Go down
Dillinger
Pogo napierdalacz


Liczba postów : 98
Join date : 28/10/2010
Age : 23
Skąd : Treblinka

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 10:50 pm

Dziękuję zatem za ciepłe przyjęcie..
Powrót do góry Go down
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Sro Lis 03, 2010 11:52 pm

Cytat :
Almodovar i Romek... kurde trudne obrazy ale godne, musisz mieć gust wygórowany bo ja się ostatnio staczam i zaczynam oglądać mózgojeby typu Martyrs czy Guinea pig...
Dobry mózgojeb nie jest zły. *przypomina sobie Devilmana* xDD
A gust mam okropny, zarówno jeśli chodzi o filmy, jak i o ludzi. Jakoś nie umiem sobie dobierać ani repertuaru ani towarzystwa. ^^

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Dillinger
Pogo napierdalacz


Liczba postów : 98
Join date : 28/10/2010
Age : 23
Skąd : Treblinka

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Czw Lis 04, 2010 12:11 am

Czymu? Aaa nie zamartwiaj się, zależy jakie towarzystwo i gdzie szukasz bo ja tyż mam pecha, jak się trafi na kogoś z firmy JP na 100% to chodzę posrany ze śmiechu i zażenowany... no tak, ale tutaj na forum z tego co wyczytuję ludzie zajebistością tryskają.
Mózgojeby są dobre jak na psychę nie wchodzą...

(Ciągle mam wrażenie że strasznie offtopuję)
Powrót do góry Go down
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Czw Lis 04, 2010 12:14 am

Nie mam znajomych z firmy, za to jest kilku skurwieli i suk... Coraz mniej, ale jednak. Tak to jest, że lgnie zły do złego... xD

Przyzwyczaisz się, że na tym forum offtop jest offtopem dopiero w sytuacjach krytycznych. xDD

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Dillinger
Pogo napierdalacz


Liczba postów : 98
Join date : 28/10/2010
Age : 23
Skąd : Treblinka

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Czw Lis 04, 2010 12:30 am

Łaaa. To dobrze ale daj znać jak już przesadzę.
Coraz mniej? To dobrze, ale musisz być w cholerę mocnym ninja i zjedź do zera z tymi sukami i skurwielami, jak ci zasyfiają życie to ich rozwal.
Zresztą damy radę, japońce nas nauczą jak się bawić kataną.
Powrót do góry Go down
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Czw Lis 04, 2010 12:41 am

Gwarantuję Ci, że to zrobię. xD

Nie jestem ninja, jestem PINGWINEM! xDDD
Problem polega na tym, że jak zjadę do zera, to nikt mi nie zostanie. ^^

Całkiem nieźle radzę sobie ze scyzorykiem... może być? ^^

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Dillinger
Pogo napierdalacz


Liczba postów : 98
Join date : 28/10/2010
Age : 23
Skąd : Treblinka

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Czw Lis 04, 2010 12:54 am

Pingwiny to mistrzowie humoru, ja pier...ę jakie one śmieszne i fajne.
Scyzoryk, o jak najbardziej... Ruscy świetnie władają tym cackiem, no Ruscy to kochany naród.

Tey ja nie wiedziałem że ty Tool'a słuchasz, to jest kapela którą kocham, wielbię i ubóstwiam pomimo iż Maynard to anty-idol w cholerę lekceważący fanów. W sumie poznałem Tool'a przez Deftones które jest moim zespołem z dzieciństwa i bazuje u mnie na pierwszym miejscu.
Tool ma zayebiste zaplecze zespołowe, Gitarzysta Adam Jones (dzięki któremu chyba zacząłem grać na elektryku) jest na 75. miejscu wśród 100 najlepszych gitarzystów wszech czasów i genialny Wokal Maynarda... ja pierdole dlaczego u nas nie w Polsce nie ma takich kapel.
To dobrze że mamy gusta muzyczne zbliżone bo Tool'a słucha mało osób które znam.
Powrót do góry Go down
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: Oi minna!   Czw Lis 04, 2010 1:01 am

Ja na haju widziałam trzy pingwiny cesarskie na środku pokoju. Stały i się na mnie gapiły. To było dziwne przeżycie. Przez to zwą mnie teraz pieszczotliwie Jakubem (taak, dodają resztę polecenia, mendy jedne xDDD).
Choć i tak nie pobiję znajomej... ona po mandżurze widziała dwa muchomory grające w pingponga na suficie. xD
Ruscy są czadowi. <3

Ja zaraziłam dwójkę znajomych Tool'em, a sama odziedziczyłam go po bracie. Jestem chora na Sober. Tekst, muzyka i teledysk są bosskie. <33 Przerażająco prawdziwe, ale boskie.
75.? nieźle... chociaż osobiście uważam tę listę za ściemę. ^^

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Oi minna!   Today at 4:11 am

Powrót do góry Go down
 
Oi minna!
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 6 z 22Idź do strony : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
J-slash :: Knajpa :: Nasze własne rockowe JA-
Skocz do: