IndeksIndeks  FAQFAQ  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Szczęściarz

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27  Next
AutorWiadomość
Vespergold
Królowa Paparazzich


Liczba postów : 2630
Join date : 09/01/2010
Age : 21
Skąd : Wrocuaff.

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Pią Cze 10, 2011 11:04 pm

Pucchan, zazdroszczę Ci *_* wgl. po przeczytaniu Twojego postu naszła mnie cholerna ochota na koncert, jakikolwiek, byle z afterparty >DDDDDDDD

Mideru... wstawisz zdjęcia, nie? xDDD

Cytat :
który wyczyści mi portfel z mocą domestosa czyszczącego kibel
chyba mnie ómarłaś xDXDXDXDXD

MAM DZISIAJ ZAJEBIŚCIE ZAJEBISTY HUMOR, bo wczoraj dzięki moim niezwykłym zdolnościom aktorskim i perswazyjnym dostałam 5 z fizyki, a dzisiaj dzięki niesamowitej kalkulacji i po części lenistwu 5 z matmy >D grunt to poprawić po raz drugi sprawdzian z brył, podczas gdy gorszą sytuację ma się ze sprawdzianem z podobieństwa i talesa i jego poprawą Cute moje samopoczucie jest tak świetne, że zapomniałam, że oszczędzam i wydałam 8 dych na jakieś pierdoły xD
I w zasadzie z dniem dzisiejszym zakończyłam edukację w gimnazjum, joł >D

_________________

I still can’t forget you,
I still can’t trust everything.
Even today I can’t send you away like this...


Powrót do góry Go down
http://vespergold.fbl.pl
Aemillie
Członek zespołu


Liczba postów : 535
Join date : 27/02/2011
Age : 21
Skąd : Lubin

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Sob Cze 11, 2011 9:00 am

Zaliczyłam fizykę i matmę na 4! i geografię też! I może pani Ś. się ulituje i da mi 6 z polskiego! Jestem takatakatakataka szczęśliwa! Aż naszła mnie ochota na powrót do forum, teraz będę miała w końcu dużo wolnego czasu, wiec czemu nie? Także szykujcie się na mój powrót >D (nie no, ja wiem, że nikt ię nie cieszy xD). Jestem dumna z siebie i mojej średniej 4,6 na koniec roku, kiedy na półrocze wychodziło mi ledwo-ledwo 3,9? Cud po prostu! Nie mam ani jednej trói!
Życie jest taakie piękne Very Happy Teraz tylko byle do lipca i byle na koncert Very Happy
.
.
.
.
Byle pisma z sądu nie przyszły do szkoły... U.U
Powrót do góry Go down
http://yenneferr.deviantart.com otaku-world-site.webnode.com
Mideru
Staff


Liczba postów : 167
Join date : 02/06/2011
Age : 19
Skąd : Świebodzice

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Sob Cze 11, 2011 8:38 pm

Doobra Cute Ja nie wiem, jakim cudem, ale mam średnią 5,8. Mój przyjaciel kupił książkę, na którą polujemy od miesiąca, i, choć jej jeszcze nie przeczytał, to mi porzyczył. A teraz mało obeznana w wielkim internrcie ja pyta: Gdzie mam wstawić te zdjęcia? Naprawdę się nie znam - , - . A je wrzucę jutro, jak w domu będę.
Powrót do góry Go down
Vespergold
Królowa Paparazzich


Liczba postów : 2630
Join date : 09/01/2010
Age : 21
Skąd : Wrocuaff.

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Sob Cze 11, 2011 10:03 pm

Cytat :
Aż naszła mnie ochota na powrót do forum, teraz będę miała w końcu dużo wolnego czasu, wiec czemu nie? Także szykujcie się na mój powrót >D (nie no, ja wiem, że nikt ię nie cieszy xD).
*skanduje* dawaj, dawaj, dawaj!

Cytat :
Ja nie wiem, jakim cudem, ale mam średnią 5,8.
o em gie, wysoka! *_____________*

Cytat :
Gdzie mam wstawić te zdjęcia?
Możesz założyć temat w graciarni albo rozmyślaniach niepoważnych, tak myślę Very Happy

Mam paskudnie dobry humor, zajebiście ułożoną grzywkę i zajebiście dobre sucharki <3
To wspaniałe uczucie, kiedy nie musisz nic robić do szkoły (nie żebym wcześniej coś robiła. ale miałam świadomość, że muszę. a teraz nie muszę. to piękne) xDDD

_________________

I still can’t forget you,
I still can’t trust everything.
Even today I can’t send you away like this...


Powrót do góry Go down
http://vespergold.fbl.pl
pucchan
Pogo napierdalacz


Liczba postów : 96
Join date : 07/08/2010
Age : 22
Skąd : Warszawa

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Nie Cze 12, 2011 12:20 am

Cytat :
wgl. po przeczytaniu Twojego postu naszła mnie cholerna ochota na koncert, jakikolwiek, byle z afterparty >DDDDDDDD
Ves, no nie wiem, czy jakikolwiek zespół (a raczej członek zespołu) by się tak zajebiście zachował na afterparty, więc chcij Gothikę i następnym razem postaraj się przyjechać xD
Lol, mojej średniej byście nie otrzymały, dzieląc wasze na pół xD
Cytat :
To wspaniałe uczucie, kiedy nie musisz nic robić do szkoły (nie żebym wcześniej coś robiła. ale miałam świadomość, że muszę. a teraz nie muszę. to piękne) xDDD
100% agree. Wreszcie wolne dni, tylko patrzeć, a będą wakacje, kolejne wesele (kolejne chlańsko) i koncert Dega. Och, zapomniałabym o Zombie Walku.

Poza tym, nawróciłam Chi na Girugamesh i na Shuu/Satoshi, wreszcie mam komu fangirlować, z czego jestem bardzo zadowolona >D
Powrót do góry Go down
http://lastfm.pl/user/pucchans
Shadow
Edytor Pogrzebowy


Liczba postów : 679
Join date : 11/03/2010
Age : 23
Skąd : Chełm / Warszawa

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Nie Cze 12, 2011 10:44 pm

Ves napisał:
To wspaniałe uczucie, kiedy nie musisz nic robić do szkoły (nie żebym wcześniej coś robiła. ale miałam świadomość, że muszę. a teraz nie muszę. to piękne) xDDD
Ves, trafiłaś w samo sedno, podpisuję się pod tym całym sercem XDDD

Dzisiaj mija miesiąc od koncertu D, nie wiem w sumie, czy mnie to cieszy czy nie, bo trochę mi się płakać chce, ale jednak pozytywne uczucia przeważają, także... Cały wieczór spędziłam, oglądając ich PV jak leci, 'Der Konig der Dunkelheit' <333 I jeszcze ten filmik, gdzie Asagi bije jakiegoś faceta ze staffu pejczem po tyłku, a potem wychodzą z Ruizą objęci i znikają w jakimś pomieszczeniu, jutro muszę obejrzeć cały making >DD
I ogółem tak mi jakoś pozytywnie dzisiaj <3

_________________

Tonight, in the darkness of twilight
I want to fall asleep in your arms
As a shivering, broken marionette

I, broken marionette,
Am laughing with a slight embarrassment
Because if you only wish me
To give up everything else for you, I'll do it

I do not want to know anything more
I do not need anything else
I do not need anything

Kaya - Marionette
.
Powrót do góry Go down
http://www.versailles.jun.pl
Vespergold
Królowa Paparazzich


Liczba postów : 2630
Join date : 09/01/2010
Age : 21
Skąd : Wrocuaff.

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Pon Cze 13, 2011 4:47 pm

Chcę Gothikę xD Ale niech przyjadą do Wrocłaaaawiaaaaaaaaaaaaa~

Cytat :
I jeszcze ten filmik, gdzie Asagi bije jakiegoś faceta ze staffu pejczem po tyłku
WIDZIAŁAM, PAMIĘTAM! Na samym początku myślałam, że sobie żartuje, no ale no. Tylko tak myślałam >D Jednak do zlał tym pejczem. Delikatnie.

Mam dużo miejsca na komputerze, więc ściągam zaległe albumy i uzupełniam dyskografie. A w szkole tak zajebiście nic się nie dzieje, że to aż zbyt piękne XD

_________________

I still can’t forget you,
I still can’t trust everything.
Even today I can’t send you away like this...


Powrót do góry Go down
http://vespergold.fbl.pl
Shadow
Edytor Pogrzebowy


Liczba postów : 679
Join date : 11/03/2010
Age : 23
Skąd : Chełm / Warszawa

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Nie Cze 19, 2011 6:49 pm

Nowy album Versailles to najdłuższy, prawie 70-minutowy eargasm w moim życiu, jestem w nim totalnie zakochana <33 Niektóre utwory są takie piękne, że to aż boli, a ja tylko leżę, płaczę, wzdycham, uśmiecham się do sufitu... Jeszcze raz przypomnieli mi, za co tak bardzo ich kocham.
Mam średnią 4,42, spełniły się najbardziej optymistyczne warianty moich ocen, w tym 6 z woku lol, 5 z geografii nie wiem za co i cudem odratowane 4 z fizyki, no po prostu jestem w szoku! Przecież ja w tym roku pobiłam chyba rekord płodności twórczej nie mającej nic wspólnego z tematami lekcji, ucząc się tylko z nożem na gardle... Zajebista jestem >DD Ciekawe, co by było, gdybym się uczyła tak serio, ale w sumie nie mam ochoty tego sprawdzać. Są ciekawsze rzeczy do roboty <3
No i są wakacje! Pogoda za oknem nijak na to wskazuje, ale co z tego, skoro w końcu mogę tak po prostu na legalu nie robić niczego, na co nie mam ochoty? XD

_________________

Tonight, in the darkness of twilight
I want to fall asleep in your arms
As a shivering, broken marionette

I, broken marionette,
Am laughing with a slight embarrassment
Because if you only wish me
To give up everything else for you, I'll do it

I do not want to know anything more
I do not need anything else
I do not need anything

Kaya - Marionette
.
Powrót do góry Go down
http://www.versailles.jun.pl
Anya
Złośliwiec | Kyo Owner


Liczba postów : 3098
Join date : 08/01/2010
Age : 22
Skąd : Kyoto

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Nie Cze 19, 2011 7:12 pm

hej, wystarczą mi dwa słowa: different sense ♥
a tak w ogóle, to jeszcze nie było zakończenia, a ja już zaczynam gubić się w tym, jaki mamy dzień, lubię to ♥

_________________

i'm unclean a libertine
and every time you vent your spleen
I seem to lose the power of speech
you're slipping slowly from my reach


fbl | last.fm | tumblr

Powrót do góry Go down
http://faint-drella.tumblr.com/
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Nie Cze 19, 2011 9:25 pm

zdałam.

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Rei-chan
J-legenda


Liczba postów : 2010
Join date : 04/01/2011
Age : 20
Skąd : Z piekła...

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Pon Cze 20, 2011 7:52 pm

Mun, jakie to budujące xD

Mam pasek i dostałam kasę z rady rodziców i jeszcze nagrodę prezydenta, kolejne kilka złotych. Planuję kupić za to kilka tych cholernie drogich ciuchów dostępnych tylko w internecie i nawiązujących do gotyku, epoki wiktoriańskiej, stylów goth loli, punk, rock itp. Ale, kurwa, wolałabym nie mieć kasy, za to mieć osobę, dla której mogłabym chcieć ładnie w nich wyglądać i dopiero wtedy się martwić... Dobra, to w końcu Szczęściarz, więc skończmy na kasie>.<
Powrót do góry Go down
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Wto Cze 21, 2011 4:18 pm

Miałam dziewięć zagrożeń. Mnie to cieszy... ;D

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Mideru
Staff


Liczba postów : 167
Join date : 02/06/2011
Age : 19
Skąd : Świebodzice

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Wto Cze 21, 2011 10:33 pm

Niah. Kupuję jutro gorset. I nowe glany. Cute
Powrót do góry Go down
Rei-chan
J-legenda


Liczba postów : 2010
Join date : 04/01/2011
Age : 20
Skąd : Z piekła...

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Wto Cze 21, 2011 10:59 pm

Cytat :
Miałam dziewięć zagrożeń. Mnie to cieszy... ;D
O, to w takim razie proszę o wybaczenie, przyznaję, że jest powód do radości xD

Z okazji ukończenia roku szkolnego dostałam od babci 150zł, z nagrody prezydenta 100zł, dołożę to do kasy z rady rodziców i jestem normalnie bogata! xD
Wysłałam dzisiaj pieniądze na gorset, niedługo będę go u siebie mieć!Cute
Powrót do góry Go down
Mideru
Staff


Liczba postów : 167
Join date : 02/06/2011
Age : 19
Skąd : Świebodzice

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Sro Cze 22, 2011 8:47 am

Yay! Łączmy się w kupowaniu gorsetów! Będziemy się poddawać dobrowolnym torturom! Rei-chan, jaki kupujesz ten gorset?
Powrót do góry Go down
Rei-chan
J-legenda


Liczba postów : 2010
Join date : 04/01/2011
Age : 20
Skąd : Z piekła...

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Sro Cze 22, 2011 3:43 pm

http://wd1.photoblog.pl/np1/201105/ED/95060950.jpg ten po prawej. Ze wszystkich gorsetów jakie oglądałam, ten podoba mi się najbardziej. Ma plastikowe fiszbiny, oprócz dwóch stalowych, ale po pierwsze przemawia za nim właśnie wygląd, a po drugie cenaxD Jest jakoś dwa razy tańszy od tych ze stalowymi...
Powrót do góry Go down
Mideru
Staff


Liczba postów : 167
Join date : 02/06/2011
Age : 19
Skąd : Świebodzice

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Sro Cze 22, 2011 3:57 pm

Hmm. Ładny. Nawet bardzo ładny. A ja w końcu nie kopiłam, nie było dostawy.. Będzie dopiero za 2 tygodnie. Ale glany są ^ ^
Powrót do góry Go down
Rei-chan
J-legenda


Liczba postów : 2010
Join date : 04/01/2011
Age : 20
Skąd : Z piekła...

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Sro Cze 22, 2011 8:36 pm

A jaki chciałaś kupić ty? Wyślij mi na PM, co by offtopu nie robićCute

Doszła do mnie dzisiaj przesyłka z koszulką dla A., szczegół, że cztery dni po jej urodzinachxD
Postanowiłam namówić matkę na kolczyka w języku. Jak do tej pory jej jedynymi argumentami było "bo nie", więc mam nadzieję, że nie będzie źle xD
Powrót do góry Go down
Mideru
Staff


Liczba postów : 167
Join date : 02/06/2011
Age : 19
Skąd : Świebodzice

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Pią Cze 24, 2011 12:15 pm

Nyaa! Dostałam się do gimnazjum! I idę dzisiaj wspomagać psychicznie przyjaciółkę, idzie przekłuć język ^ ^
Powrót do góry Go down
Mun
Siła Wyższa


Liczba postów : 2903
Join date : 08/01/2010
Age : 23
Skąd : Wrocław/Poznań

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Sob Cze 25, 2011 4:27 pm

Widziałam się z Any, jestem u Mamuś i 2. lipca GMA będzie chlało w komplecie. <3

_________________

Powrót do góry Go down
http://polishpri.ubf.pl/
Shadow
Edytor Pogrzebowy


Liczba postów : 679
Join date : 11/03/2010
Age : 23
Skąd : Chełm / Warszawa

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Nie Cze 26, 2011 12:00 am

Dzisiejszy dzień spędzony z Potworem, chciałam powiedzieć Słoneczkiem XD, był naprawdę super <33 Nawet mimo ulewy, która złapała nas na samym początku i którą przeczekiwałyśmy siedząc pod zjeżdżalnią na jakimś placu zabaw (czemu zawsze mamy przygody tego typu? x__X), mimo wody z fontanny, która już tradycyjnie spontanicznie zepsuła nam fryzury (wcale nie chciałam chlapać tak mocno, tym razem! To jakoś tak samo... XD) i 11h na koturnach, po których nie mogę chodzić bez krzywienia się (zachciało mi się ładnie wyglądać .^.). Tradycyjnie aż ochrypłam ze śmiechu i nad boli mnie trochę gardło, chcę już sierpień albo przynajmniej chcę ten dzień jeszcze razy <33
Poza tym cieszy mnie mój nowy avatar! Czerwony płaszcz Kamijo tak pięknie komponuje mi się z nickiem, że nie mogę się napatrzeć XD
EDIT. I PODPIS MUN <3333456

_________________

Tonight, in the darkness of twilight
I want to fall asleep in your arms
As a shivering, broken marionette

I, broken marionette,
Am laughing with a slight embarrassment
Because if you only wish me
To give up everything else for you, I'll do it

I do not want to know anything more
I do not need anything else
I do not need anything

Kaya - Marionette
.
Powrót do góry Go down
http://www.versailles.jun.pl
Chi
J-legenda


Liczba postów : 907
Join date : 06/03/2010
Age : 21
Skąd : Warszawa

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Nie Cze 26, 2011 10:29 pm

Wczoraj (dzisiaj) miło spędzony dzień na Zombie Walk, później z fajnymi ludźmi w KFC, później na Wiankach i pod koniec u mnie <3
Powrót do góry Go down
Vespergold
Królowa Paparazzich


Liczba postów : 2630
Join date : 09/01/2010
Age : 21
Skąd : Wrocuaff.

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Nie Cze 26, 2011 11:14 pm

Cieszy mnie perspektywa wydania w najbliższym czasie gdzieś ze stówy na farby i pędzle, a jeszcze bardziej fakt, że zapaćkam sobie za ich pomocą ścianę. A najbardziej to cieszy mnie to, że będę miała na to dużo czasu, bo są WAKACJE.

Mama już odkłada kasę na kościotrupa dla mnie <3
Tata wydrukował mi zajebistą książkę o neuronauce, powiedział, że w listopadzie mogę jechać na konferencję o mózgu do Warszawy, a na wakacje za rok może wyśle mnie na obóz do Japonii, przy czym jego może to na pewno, o ile matka się zgodzi oraz wypożyczył 8 bodajże część Felixa, Neta i Niki, przez co w godzinach między 2-4 w nocy zamieniam się w kwiczącego łososia.
Dodatkowo babcia mi obiecała, że dostanę 500 złotych, jak pod koniec pierwszej klasy liceum będę miała średnią powyżej 4,0.
I mój materializm czuje się bardzo dobrze >D

_________________

I still can’t forget you,
I still can’t trust everything.
Even today I can’t send you away like this...


Powrót do góry Go down
http://vespergold.fbl.pl
Rei-chan
J-legenda


Liczba postów : 2010
Join date : 04/01/2011
Age : 20
Skąd : Z piekła...

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Pon Cze 27, 2011 2:38 am

Wow, Ves, zazdroszczę ci...O_O
Chyba wszystkiego, co zawarłaś w tym poście...xD
Powrót do góry Go down
Chi
J-legenda


Liczba postów : 907
Join date : 06/03/2010
Age : 21
Skąd : Warszawa

PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Pon Cze 27, 2011 2:16 pm

Dotarło do mnie właśnie, że nie mam już osoby, którą mogłabym nienawidzić. Miłe uczucie.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Szczęściarz   Today at 4:55 am

Powrót do góry Go down
 
Szczęściarz
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 24 z 27Idź do strony : Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
J-slash :: Knajpa :: Myśli nieuczesane-
Skocz do: